What a night

Idag på förmiddagen var jag och Nellie på besök hos Maja och Madicken. Helena med sin fina mage kom förbi också : )
Det är alltid lika mysigt att träffa dom : ) Avslutade med en promenad i snöyran.

Igår natt var ingen rolig natt. Nellie vaknade 23 och bara skrek - hysteriskt. Jag kutade in och tog upp henne. Eftersom hon annars bara vaknar när/om hon är hungrig på natten så trodde jag ju att så var fallet nu också, men att hon måste ha varit tokhungrig.
Värmde mat men nej, hon ville inte ha vatten, inte tutten, blöjan var torr och jag fick absolut inte lägga/sätta ifrån mig henne. Hon blev tyst några sekunder emellanåt men sen gallskrik igen. Vid 1 började hon lugna ner sig lite och somnade sen lite efter 2. Och Jonny jobbar natt den här veckan, såklart  :-p
Hon måste ha haft ont någonstans, kanske fler tänder? Hon fick åttonde tanden häromdagen... Stackars liten :-(

I måndags spenderade jag och Maja ca en och en halv timme på träningslagret, pump stod på schemat. Hennes första pump-pass. Kul att ha dig med =)
Man mår så mycket bättre när man har kommit igång ordentligt med träningen. Och om jag ska våga visa mig ute sommar 09 så har jag inget val. Men jag tvivlar starkt på att ni kommer se mig vid näsets "strand". Isåfall invirad i ett stooort badlakan :-p


Ikväll blir det pump igen! Ciao


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hörru fjant!

du är den fräschaste morsan som vandrar i ett par skor på hela planeten. begriper du det??;)

2008-12-03 @ 17:07:12
URL: http://mimmikahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0