Vill bli frisk



Känner ni igen känslan innan man får feber? Jag känner det i hela kroppen och även i halsen av någon anledning. Det gör inte ont utan känns annorlunda när jag andas. Luftvägarna blir tydligen också påverkade. Mindre kul.
Positivt är att magsjukan är över : )

Igår stod Nellie helt själv utan något att hålla sig i och utan stöd i 10-15 sekunder. Samma idag. Vår duktiga tjej : )
Hon kryper lite nu också, men är lite för lat för att fortsätta mer än ngn meter framåt. Vi får vara glada sålänge det är så ; )
Sen kommer vi få jaga, jaga och åter jaga!

Imorgon är J ledig från jobbet. Känns som att jag har vunnit på lotto varje gång han är helgledig eller tillfälligt ledig!
Hoppas de vita blodkropparna jobbar på under natten så att jag är pigg när jag vaknar imorgon. Vi har ju bl.a planerat en visit på badhuset, det vore ju tråkigt om det inte blir av.

Någon som har en dunderkur mot feber? ;-)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha ja det är väl de... blödiga som vi är:)

Jag har mia & Nellie abstinens nu. längtar bara hem efter er...



2008-12-17 @ 23:30:57
URL: http://mimmikahlin.blogg.se/
Postat av: Therese

Gick inte o kommentera inlägget ovan, så jag skriver här istället....

Usch va läskigt med falsk krupp, stackars lilla Nellie. Hoppas de blir bättre snart. Nathalie skickar en krya på sig karm!!!



KRAM

2008-12-19 @ 10:39:41
URL: http://tessie80.blogg.se/
Postat av: helen

hej mia!

gud vilken sötnos hon är då :)

jag följer jätte gärna med när jenny kommer o hälsar på er! ja ska va hemma en månad nu så ja kan typ närsom ! eller åker tilö sälen några dar runt nyår!

allt är bara fint med mig, skönt o va hemma i karlskoga igen! hur är allt med er?

kramkram

2008-12-19 @ 12:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0