Skärpning

Jag erkänner, jag är inget vidare bra på det här med att blogga. Tiden finns ju, men istället har jag fullt upp med att läsa alla "vanliga" bloggar och inredningsbloggar som jag följer.

Imorse tog familjen en långpromenad i solskenet, vi gick bl.a nere vid sjön - klarblå himmel och kall frisk luft. Kan vi inte få några sånahär dagar nu? Man blir ju så less på allt när det bara är grått, grått, grått.

Efter promenaden blev det en kort runda på stan. Två ljuslyktor på fot fick följa med hem. Onödigt kanske med tanke på att vi redan har ljuskällor i olika former så att det räcker. Tur att dom var så billiga : )

      

I eftermiddag får vi Nellies mormor och morfar hit på fika. Ingen träning idag, Jonny jobbar eftermiddag och svårt att få barnvakt. Men det gör inget, det blir en nellie-mamma-myskväll : )

Nu ligger hon och sussar.


      


Hon har fått lite andra ljud för sig nu, det är mycker mer "da-da,ga-ga,ba-ba" osv. Jag bara väntar på att hon ska säga ma-ma ; ) Kryper gör hon inte än men hon försöker, så det dröjer nog inte så länge.

Åh jag är på pyssel humör. Vill fixa och greja här hemma, vet bara inte var jag ska börja? Snart måste det ju bli lite julpyssel. Sy kuddfodral och mycket annat, måste bara hitta rätt tyger.

Nu vaknade snuttan här. Lovar uppdatering snart igen. Kram och hej


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina lyktor! Levande ljuskällor kan man aldrig få för mycket av, eller...ha ha

Vem e inte på pysselhumör nu inför jul :-P, har massor med projekt som jag snart ska ta itu med.

De va kul o ses igår o så gott när Nellie tar en tupplur i ens famn.

Kram på er från oss!

2008-11-17 @ 18:07:17
Postat av: Mimmi

Åh vad fin hon är min prinsessa...saknar er=(

2008-11-17 @ 22:36:29
URL: http://mimmikahlin.blogg.se/
Postat av: jessica

Heej, Japp här uppe är vintern på intåg...vinterjackan är frmtagen och jag myser =) hehe hur är det med er? jaa, ni är jätte välkomna hit upp =) pusspuss

2008-11-18 @ 15:03:46
Postat av: Anna-Karin

Saga har med börjat sagt daadaadaa, låter så sött, hon säger även MAMAAAA =) Man blir så glad! =) Hoppas ni mår bra tjejer..

2008-11-18 @ 17:34:50
URL: http://annakay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0