Bebisträff

Imorse vaknade Nellie kl. 05.30 och ville ha mat. Jonny som skulle iväg och jobba värmde vällingen, sen var han tvungen att åka iväg..  Dock så hade han inte satt på locket på flaskan ordentligt så all välling hamnade över Nellie och i sängen, så bara att byta pyjamas och sängkläder : p Det är sånt som händer... Karlar ; )  

På förmiddagen idag fick vi besök av Nellies kompisar Miranda och Majken. Självklart var deras mammor Johanna och Kristin också med : ) Mycket trevligt.
Efter det blev det en snabb promenad med en trött Nellie. Både hon och jag njuter av att vara ute i den friska höstluften, en promenad om dagen så mår man gott.




Nu är Jonny iväg och tränar. Senare ikväll är det min tur. Det blir pump och combat. Måste erkänna att jag inte är det minsta sugen... Men ska jag komma i form så finns det inga ursäkter!

Nu vill min lilla dam ha min uppmärksamhet : )

Kommentarer
Postat av: kusin laban

Hallå mia! Vilken söt liten prinsessa (jag skrev krabat först men sandra talade vänligt, men bestämt om att en flicka kallar man absolut inte krabat!) :D



Hoppas allt är bra! Hälsa mr J och prinsessan, såklart!!!



/ hälsn lars & sandra

2008-10-27 @ 20:06:12
Postat av: Mia

Hallå kusin! : )



Det var så roligt att träffa dig häromveckan, det sker alldeles för sällan. Sandra har jag ju bara träffat en gång. Skärpning, eller hur? : )



Familjen mår toppen. Hoppas att allt är som det ska med er också!?

Kram på er

2008-10-27 @ 21:38:42
URL: http://saga.mariak.blogg.se/
Postat av: Madde

va roligt att du skaffat blogg =)) puss på er!

2008-10-28 @ 10:17:04
URL: http://maadeleneberggren.blogspot.com
Postat av: Christel

Hej fröken! Va roligt att du har skaffat blogg!About time!!! Det gillar vi! Hoppas allt är bra med dig och familjen! Söt hon är lilla Nellie!:)

2008-10-28 @ 12:03:11
URL: http://christelsanchez.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej gumman! Kul att du bloggar, mkt bra initiativ! Roligt att jag kan folja med lite vad som hander darhemma. Gud vilken sot tjej du har Mia! =) Jag langtar tills jag far komma hem och traffa er! Ha de bra och kom ihag att jag tanker pa er OFTA! Pusspussss

2008-10-28 @ 13:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0