Framsteg

Efter många påtryckningar från diverse håll angående att jag faktiskt måste skaffa en blogg så har jag nu fått tummen ur... Vågar dock inte lova att jag kommer uppdatera med nya inlägg var och varannan dag, men jag ska göra mitt bästa.

Nåja, vad kommer Mias blogg handla om?
Självklart kommer den dels handla om min största kärlek. Min Nellie. Vet att många av mina kära vänninor vill veta allt om hennes framsteg osv. då dom inte träffar henne så ofta. Inte så ofta som jag tror att dom vill i alla fall ; ) Så ni kommer få ta del av vår vardag, även om det inte är någon större variation på dagarnas innehåll...

Jag har även kommit igång ordentligt att träna igen, vilket känns oerhört skönt. Äntligen känner man sig inte lika ofräsch som man gjorde under och några månader efter graviditeten. Men ännu finns det mycket att jobba på ; )

Här är en bild på mig och min underbaring som världens bästa pappa och sambo Jonny tog imorse.



Nu ska vi ut och promenera... Bye


Kommentarer
Postat av: madeleine & celine

va kul att du skaffat blogg. hoppas vi kan ses snart! kramar från oss

2008-10-24 @ 21:34:58
URL: http://madeleine1985.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh va roligt att du börjat blogga : ) Vilken fin bild på finaste flickorna! Vi måste ses snart gumman! KRAM

2008-10-29 @ 11:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0