Optimist eller pessimist?


Började dagen med det dagliga (nästan) besöket inne hos närmsta grannen - mormor Saga : ) Önskar att alla fick ha en egen "mormor Saga" , en mer omtänksam person får man leta länge efter. Om jag får bestämma så är hon lika pigg om tio år, som en ung fast samtidigt gammal 98-åring : )

Well well, efter besöket hos mormor tog vi bilen till Maja och Madicken. Där busade tjejerna som vanligt : ) En promenad hann vi med också!

Snodde en bild från Majas blogg...




Det blev rullband och core ikväll..  Tusan att jag inte mätte runt magen och låren innan jag började träna. Hade varit kul att se om det har gett något resultat! Det tror jag att det har : ) Skulle bara önska att det fanns någon mirakelkräm/behandling mot bristningar.

Ikväll snurrar tusen miljarder tankar runt i mitt huvud, vet varken ut eller in med någonting just nu. Ibland är jag riktigt dålig på att tänka positivt : /
Hoppas att jag vaknar på rätt sida imorgon och är på ett strålande humör!

Tänkte titta på rysaren Hide and seek ikväll, men jag lär strunta i det om jag ska våga sova inatt nu när jag och Nellie är själva :-p

Boken väntar. KRAM


Kommentarer
Postat av: Maja

Ja här ska det mätas varje liten kroppsdel.. har jag tänkt. Får se ifall måttbandet räcker till min kropp ;) haha. Nä usch för å mäta.. =/ Men är ju för något positivt och för att se resultat som jag kommer få nu när jag är så dukig och tränar =) Bort med alla dåliga tankar nu Maria.. inget sånt!! jag är lika dan så vet vad hemskt det är när alla dåliga tankar bara snurrar i huvudet. Dom ska Maja se till att dom är borta på Lördag ;) Kram på dej!!

2009-02-03 @ 22:34:12
Postat av: Mia

Maja: Vad go du är vännen! Ja ibland behöver man lite stärkande positiva ord från sina nära och kära. Lovar att det inte ska finnas en enda negativ tanke i mitt huvud på lördag. Då är det din kväll :-) KRAM

2009-02-03 @ 22:48:23
URL: http://saga.mariak.blogg.se/
Postat av: Madde

jag saknar er mina två fina tjejer =) i helgen får vi ses! pussokram

2009-02-03 @ 22:59:04
URL: http://mariamadeleneberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0