I need you


Idag ploppade Nellies 11:e tand upp, utan föraning som vanligt. (Hon har iofs blivit mer mammagris nu på sistone, vilket är ganska mysigt, än så länge=) Måste ju göra sviiinont, kindtänderna är ju riktigt stora dessutom!

Träning med Maja ikväll, pump. Ingen bra träningsdag idag. Ibland känns det såå bra, då känns det som att jag skulle kunna träna i flera timmar och att jag har tappat flera kg när jag kommit hem, andra dagar vill jag bara därifrån. Idag var en sån dag, opepp. Men imorgon är en ny dag, då ska jag rensa hjärnan genom ett svettigt pass på bandet : )

I veckan blir det flera mammabebisträffar, det var evigheter sen vi träffades sist så det ska bli så kul : )

Mannen i huset jobbar natt hela veckan, usch jag gillart inte. Jag har inga problem med att vara själv annars, ibland är det ju verkligen det man behöver. Men speciellt på kvällar och nätter vill jag ha honom nära!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0