Burr


Näääästan femtusenkronor rikare blev vi efter kvällens besök, dock ett biosystem fattigare. Men nu när vi har lillskrutta blir det i princip aldrig använt och pengarna behöver vi!

Ikväll blev det lagret och pump, med Maja. Kändes bra idag, faktiskt : ) Men lite för mycket folk för min smak.

På förmiddagen idag tog jag med mig en bok och satte mig i en solstol invirad i ett gäng filtar, på altanen. Jag trodde att det skulle vara betydligt varmare än det var, fyyy vad kallt det blev till slut. Jag var nog lite väl optimistisk!
Jag kunde iallafall inte slita mig ifrån boken utan satt kvar i en och en halv timme, om inte mer. Sen in och kröp tätt intill min varma karl : )

Nellie sover sedan två och en halv timme tillbaka. Jag saknar henne när hon sover. Säger det till Jonny varje kväll och måste sen gå in och pussa på henne. Är ju med henne hela dagarna, ändå saknar jag henne så fort hon har somnat för natten. Galen :-p

Jonnys nattvecka började ikväll och det är hög tid för mig att sticka - några sex and the city avsnitt och lite läsning väntar.

Kram o godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0