Diverse

Inskolningen på dagis i veckan gick galant. Nellie sa bara hejdå "heja" och kutade iväg, samma sak varje dag. När jag kom och hämtade henne efter några timmar så hade hon nog helst velat stanna några timmar till : ) Skönt att se att hon trivs med personalen och alla barn, och att alla trivs med henne. Hon får uppmärksamhet så det räcker och blir över : )
Nu ligger hon och sussar. Snart kommer Maja och Madicken, en träff med dom dagligen är nästan regel numera!

Idag är min karl och fiskar kräftor, borta tills imorrn fm. Skönt att vara själv ibland, men just idag känns det såå tråkigt!

Träning imorrn igen. Min J och Majas J ska agera målvakter.. Vi kommer nog inte få näta så värst många gånger, kan tro att dom kommer gå in med hela sin själ för att inte tabba sig : )


Nu ska jag slänga i en tvätt innan vi får finbesök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0