Hittat hit igen...

Nu är jag tillbaka igen, sisådär ett halvår sedan senaste inlägget.

Det har hänt mycket sedan sist.. Börjat spela fotboll med en hel drös mammor, så fruktansvärt roligt : ) Hela tre gånger i veckan. Och vi gör framsteg varje träning! Igår hade jag två supportrar i publiken, J och N såklart. Nellie ropade på mamma och på aja (Maja) mest hela tiden : )

Igår var det snuttans första dag på dagis. Jag var borta ifrån henne i lite över en timme och det hade gått jättebra, som om hon hade varit där jämt sa dom. Hon är så duktig, tar för sig och pratar med alla barnen - även dom stora. Idag lämnade jag henne halv nio och ska hämta henne nu kl 11. Mammas stora tjej : )

Annars leker hon med sin bästis Madicken (som också gjorde sin premiär på dagis igår) i princip varje dag, vilken tur att även mammorna funkar ihop : p

    
    


Time to go!


Kommentarer
Postat av: Maja

Man blir ju helt rörd när man ser bilder på sina godingar!! =) Ses imorgon!! Kraam

2009-09-02 @ 13:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0