Interesting


Började dagen med ett läkarbesök och nu har jag nyss kommit hem från lagret. Hade planerat ett skönt pump pass men stackars Marie hade haft magsjuka så passet blev inställt. Istället blev det 75 min på rullbandet, i brant uppförsbacke sista halvan. Gött med flås och underbart när det inte är proppat med folk.

Just nu ligger hjärtat och sover, hon är lite krasslig idag. Förkyld, hostig och imorse var hon blodröd i ögonen så jag trodde att hon hade fått ögonfluss. Det blev som tur är bättre och nu är ögonvitan vit igen : )

Vad händer resten av dagen?
Förmodligen inte så mycket... Jag är vrölhungrig nu så det enda jag kan komma på att göra ikväll är att äta, och slappa med mina två : ) Eller ska det bli ett till pass på gymmet? Lite kluven..

Ha en bra dag, hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0