Hon fattas mig

Efter en tids frågande "kan inte Nellie få sova hos oss snart?" så är hon hos farmor och farfar över natten. Jag lämnade henne hos dom vid 17, därefter åkte jag iväg på ett pump-pass och sen till Kronhallen. Blir "gourmétmiddag" när Jonny kommer hem från jobbet. Nejdå, men lite speciellt måste det ju bli när Jonny och jag är barnfria en hel natt för en gångs skull ;-)
Jag är nästan hundra på att jag kommer ha svårt att sova för att min skatt inte är hemma. Men ska försöka att inte tänka på henne föör mkt :-p

        Nellie i jackan som mormor sydde till mamma för sisådär 21 år sen : )

      

Igår på eftermiddagen var vi som sagt på besök hos Maja och Madicken. Det var lika mysigt som alltid : ) Tjejerna brottades som vanligt och skulle ha samma leksaker. Och värre lär det bli ; )

      


Efter en låååång dusch blir det nu Bonde söker fru - för en gångs skull, det är inte ett av Jonnys favvoP.

Kram till er


Kommentarer
Postat av: Maja

Ja då förstår jag att du har Nellie abstinens.. :) längtar till vi också kan lämna bort madicken över en natt så jag och jocke får lite egen tid.



Haha.. ja jag kommer väl inte kunna röra mej på flera dagar efter första tränings passet.. haha

2008-11-19 @ 23:45:23
URL: http://majasmadicken.blogspot.com
Postat av: Linda

Gud vad söt hon är!!

2008-11-21 @ 11:38:16
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0