Nu har jag bestämt mig...


Har varit dålig på att uppdatera nu några dagar... Ska bättra mig!

I lördags slog vi till på stort och hade fest här hemma. Vi blev nog ca. 25 st till slut, ett riktigt fylleslag dessutom.
Vid 23.30 drog vi oss mot statt och blev stående i kö en bra stund. Statt var ingen höjdare, som vanligt. Att man aldrig lär sig... Men nu har jag bestämt att det ska dröja länge tills jag sätter min fot på statt igen.

För att inte tala om hur jag mådde igår natt och igår... Fick verkligen må som jag förtjänade. Det var först runt kl.17-18 som jag över huvud taget kunde fundera på att försöka äta något. Med andra ord blev det aningens för mycket alkohol för min del. Orutinerat! Kan säga att jag känner av det fortfarande...

Nellie sov hos mormor och morfar natten mellan lördag och söndag. Det hade inte varit några som helst problem, hon hade sovit i stort sett hela natten (vaknat en gång halv sex och fått välling och somnade om på en gång) och var som vanligt helt exemplarisk : ) Jag släpade mig upp ur sängen och sen åkte vi och hämtade henne vid 13. Gud så vi hade saknat henne. När jag fick se och krama på henne så mådde jag bättre, iallafall för en liten stund :-p

Nu på förmiddagen ska vi ut och promenera. Ikväll blir det pump och kanske combat. Ska du med Maja? ; )
Ska bli så skönt. Man har ju lite ångest efter en sådan här helg.

Inga bilder tyvärr, sladden till kameran är spårlöst försvunnen.
Nu ska Nellie äta gröt. Ciao

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja oj vad mycket folk det blev, men kul var det =)

Du var nog inte den som hade värst ångest dan efter iaf, ha ha.

2008-11-03 @ 18:20:18
Postat av: Anonym

hihi.. :) jasså vart en hård kväll i lördags ;)

shit ser upp till dej alltså.. orkar träna dagen efter party.. :) //kraam Maja

2008-11-04 @ 23:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0