Torsdag


Både igår och idag på förmiddagen har jag och Nellie fått sällskap på vår promenad av bästa Sofia : )
Igår blev det en riktigt lång promenad, var ute i två timmar. Skönt : )

Tänkte att även gårdagen skulle bli en träningsfri dag, men då jag glömde avboka passet så var jag ju tvungen att pallra mig iväg. Kände mig till min förvåning mycket piggare efter passet än innan! Både psykiskt och fysiskt.

Kvällen ska vi tillbringa hos Nellies mormor och morfar. Den sistnämnde åker till Barcelona över helgen med ett gäng gubbar för att titta på fotboll, så han MÅSTE ju bara få träffa sin tussa(Nellie) och de resterande barn- och barnbarnen innan han åker! =)






Off we go. Bye

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Mimmi saknar sina fsvoriter så mkt att hon inte riktigt vet vart hon ska ta vägen=/

2008-11-07 @ 10:41:02
URL: http://mimmikahlin.blogg.se/
Postat av: Maja

hahaha.. ja det var jätte skönt med morgon promenad :)

det får de bli fler gånger :) //kraam

2008-11-14 @ 00:48:27
URL: http://majasmadicken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0