Dancing queen


Efter maten igår skulle det bli filmtajm. Om Jonny får bestämma så blir det ALLTID någon actionfilm. Men igår frågade han vad jag ville se.  Då jag lånade Sex and the city filmen häromdagen av Maja så behövde jag inte fundera någon längre stund : ) Och det var ingen protest från Jonnys sida. Trodde aldrig han ville se den en andra gång (vi var på premiären på bio).
Herre min skapare, hur kan man vara såhär blödig? Tårarna rann nedför mina kinder genom nästan hela filmen. Jag kunde inte riktigt förklara varför heller. I och för sig har jag alltid haft nära till tårar men nu börjar jag bli skrämmande lik min mamma :-p

Som jag trodde hade jag ganska svårt att somna sen, saknade min Nellie!
Det hade som tur var gått jättebra, som alltid. Hon hade varit som en solstråle all vaken tid och helt enkelt skött sig utmärkt! : )

Idag har det varit fullt upp. Vid 14 kom Therese och Nathalie hit på besök. En timme senare styrde vi bilarna till Helena där även Maja och Madicken befann sig. Det blev en riktig bebisträff! Men Nathalie kan man knappast kalla bebis så länge till, hon känns så stor : ) Kul att se hur Helenas mage växer också. Jag var i exakt samma vecka för ett år sen som hon är nu.
Efter bebisträffen fortsatte vi till Sofia. Där var Nellie verkligen i centrum, fem st som skrattade och busade med henne : ) Det gillar hon! Även dom fick se hennes fina dans ; )
Avslutade med det dagliga besöket hos Nellies mormor och morfar.


             


Nu kommer snart mannen hem från jobbet : )


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du vet att jag e lika dan...blöööödig! O sex and the city filmen är ju sjukt gripande, faktiskt!!



Jag säger ju att hon kommer bli en ballerina, Nellie. Därför hon fick ballerina-nallen. Saknar er...som vanligt=(

puss

2008-11-20 @ 21:52:08
URL: http://mimmikahlin.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha, ja hennes dans är ju sååå söt, hon ser så rolig ut :)

Va jätte trevligt igår, de får vi göra om snart!!



Kram

2008-11-21 @ 10:17:19
URL: http://tessie80.blogg.se/
Postat av: Maja

Ja det måste du har varit ;) Du och Nellie är ju jätte fina!! Har beställt hem kort så beställde med det korter på dej och Nellie så ska du få det sen :)

//kramar

2008-11-21 @ 18:44:32
URL: http://majasmadicken.blogspot.com
Postat av: Maja

I helgen har vi inget speciellt planerat blir nog mys med familjen då jocke är ledig i helgen :) Sen var vi och valde ut tapeter till Madickens rum så det ska bli kul att börja göra orning hennes rum sen =) Vad händer hos er ihelgen ? //kram från oss!!

2008-11-22 @ 13:17:15
URL: http://majasmadicken.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0