Sju månader


Igår fyllde hjärtat sju månader : ) Som jag har sagt många gånger förut, tiden går ruskigt fort. Samtidigt känns det som en evighet sen jag hade den där stoora magen.

Precis ny

      

En månad

        med farmor : )      

Två månader

             

Tre månader

                    

Fyra månader

             

Fem månader

      

Sex månader

        gnisslar tänder :-p

Senaste bilden






Idag är träningsvärken ett faktum efter ett stenhårt pumppass igår kväll. Tycker inte att jag blir speciellt mycket starkare. I och för sig är inte det mitt främsta mål.
Ikväll blir det löpbandet, imorgon pump eller spinning och på söndag core med Maja : )


Förresten så hade vi finbesök förra veckan av mina damer Sofia och Madelene.




Nu ska jag mysa med en förkyld Nellie. Kram från oss


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

oj vad foort tiden gar. och sa sot hon ar! nar jag kommer hem vill jag komma och krama pa henne lite!

och vad sugen jag blir att trana nu! aru pa lagret?

man borde kanske ta tag i det nar man kommer hem ocksa.. har ar allt jatte bra iaf. dock inte sa bra vader, men allt ar sa jadra kul sa jag ar inte for bitter iaf! hade bra, krama nellie fran mig

2008-11-29 @ 10:38:38
Postat av: Madde

haha va rultig jag ser ut =)) hoppas ni mår bra mina fina favorit flickor! pussokram

2008-12-01 @ 22:47:40
URL: http://maadeleneberggren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0