Bästa medicinen



Jag hoppar över dagens träning. Känns i hela kroppen som att febern är på väg.. Hoppas hoppas hoppas inte. Jag kände mig så sjuk i söndags så att det räckte för ett bra tag framöver!

Jonny är och tränar. Nellie är hos farmor och farfar en stund (då dom hade Nellie-abstinens) så jag är all alone ett par timmar framåt. Ska passa på att slappa ordentligt. Kan dessutom inte komma på någon bättre medicin än några sex and the city-avsnitt, det kommer nog göra susen! ; ) Finns det någon bättre serie än denna?












Kommentarer
Postat av: Maja

nej det finns det inte!!!! :) Har sprecis kollat på alla avsnitt i sex and the city boxen ;) hehe. Så har bett jocke ladda hem Filmen så jag kan se den för ANDRA gången ;)

2008-11-04 @ 23:39:30
URL: http://majasmadicken.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Den är bäst! Boxen har vi väl dragit igenom typ 10 ggr och filmen har jag sett 6 ggr nu. men det kommer inte va den sista;)

saknar er

2008-11-05 @ 13:42:19
URL: http://mimmikahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0