Omtanke

Så fort Nellie har vaknat ur sin djupa sömn så styr vi bilen till Maja och Madicken. Mys! : )
Roligt när tjejerna lägger märke till varandra lite mer.

Igår runt 16 kom mamma och pappa. Dom stannade ända tills Jonny kom hem vid 21.45.
Nellie blir helt tokig när hon får se dom, hon vet inte var hon ska ta vägen. Ger av flera glädjetjut på raken och sitter och "dansar", ser otroligt roligt ut! : )

Vad skulle man göra utan sina föräldrar? Om jag inte träffar dom på en dag så saknar jag dom, har det gått för långt då? :-p
Dom är dom mest omtänksamma människor jag har träffat. Dom ställer upp vad det än är och har jag något problem så har dom ALLTID lösningar och får mig att tänka på andra sätt.
Tänk ändå om alla hade sådan bra kontakt med sina föräldrar som jag har...


      


Nellie för tusan, VAKNA NU!


Kommentarer
Postat av: Malin & Clara

Hejhej...

Här o kollar läget i vanlig ordning ;-)

Må gott!

Kramis från oss

2008-11-18 @ 19:44:50
URL: http://www.malinerngren.se
Postat av: Sara & Tyra

Hej, nu har vi hittat hit. Kul att du har en blogg!!

Jag har precis samma relation med mina föräldrar. Hörs varje dag och umgås jätteofta. Det är jätteskönt!

2008-11-18 @ 21:49:55
Postat av: Mia

Malin & Clara: Kul att ni är inne och läser. Hur mår ni?



Sara & Tyra: Vad roligt att ni har hittat hit : )

Javisst är det härligt. Är allt bra med er?

2008-11-19 @ 08:49:10
URL: http://saga.mariak.blogg.se/
Postat av: Sara & Tyra

Med oss är allt jättebra. Jag ska vara ledig en vecka nu så de är så himla skönt=)

2008-11-19 @ 14:19:04
Postat av: Alexandra

Hej Hej!

Nu har även jag hittat hit! Hihi!

Så söt hon är Nellie, väldigt lik mamma.. = )

Hoppas allt är bra med er, Här är det fin, jobbar o står i varje dag! Tyra hon går hos dagmamma om dagarna..

Ha de underbart, Kram Alexandra!

2008-11-19 @ 19:17:55
URL: http://alexandratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0