183 dagar gammal

Idag fyller vår snutta hela sex månader! Tänk att hon har blivit så stor. Det känns som att hon alltid har funnits med oss, kommer knappt ihåg hur det var innan jag blev mamma. Så underbart det är : ) 
Var är hon nu i utvecklingen då? I stora drag så har hon nyss fått sin sjätte tand, sitter själv sedan ca 1 ½ månad tillbaka, försöker krypa och har börjat jollra mer.

Imorse slog hon upp sina blå vid sju, eller kanske tidigare. Det var iallafall då vi hörde henne säga godmorgon inne från sitt rum. Det låter ungefär "uuööuu, bababa" : )  Hämtade henne (som vanligt ger hon av ett par glädjetjut när hon ser oss) och sen låg hela familjen kvar i sängen i någon timme.
Mys!

Därefter blev det frukost med bl.a te och tända ljus. Jag vet inte hur många värmeljus jag har förbrukat den senaste månaden, tänder så fort det börjar skymma minsta lilla eller tills det blir ordentligt dagsljus. Det ger en härlig stämning : )


Vad dagen har att erbjuda är oklart, åtminstonde fram tills kl. 16. Då ska vi iväg och titta på Jonnys ex-hockeylagkamrater som spelar match. Därefter åker jag och Madde till Träningslagret för att gå några km på löpbandet (vågar mig inte på att löpa än, konditionen är fortfarande pinsamt dålig). Avslutar med ett härligt core-pass.



                    

Ha en mysig dag i höstrusket!


Kommentarer
Postat av: jessica

Åå vad fin hon är, och vad stor hon blivit! shit det är två månader sen jag såg er...tänk vad mkt som kommer hända på 1 ½ månad innan jag får träffa er igen. Läängtar =) hihi.

2008-10-26 @ 09:33:33
Postat av: Mimmi

Världens finaste!

Saknar er så jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Snart ses vi.

2008-10-26 @ 11:03:58
URL: http://mimmikahlin.blogg.se/
Postat av: Linda

Nu har jag hittat hit, så otroligt söt hon är!!

2008-10-26 @ 11:50:38
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Maja

ÅÅ.. vilken sötnos.. =) har hon redan 6 tänder eran lilla Nellie :) Madicken är fortfarande tandlös :)

//kramar Maja&Madicken

2008-10-26 @ 13:28:56
Postat av: Maja

ses på tisdag!! glömde jag ju säga också ;)

2008-10-26 @ 13:30:54
URL: http://majasmadicken.blogspot.com
Postat av: Mia

Jessica - Ja tiden går ruskigt fort. Snart ses vi : )



Mimmi - Vi saknar dig också hjärtat.



Linda - Kul att du har hittat hit. Hoppas ni mår bra!



Maja - Hihi, ja och fler kommer säkert snart. Yes, ses imorrn!

2008-10-27 @ 15:26:09
URL: http://saga.mariak.blogg.se/
Postat av: camilla w

var tvungen att kika i din blogg. vad söt hon är nellie =) helt bedårande! hoppas ni mår bra Mia!

2008-10-28 @ 10:38:55
Postat av: Mia

Camilla w - har inte du någon blogg? Vill gärna läsa om vad som händer i ditt liv : ) Hoppas att allt är bra med dig också.

2008-10-29 @ 11:10:43
URL: http://saga.mariak.blogg.se/
Postat av: camilla w

nej jag har ju inte det =( känns inte som det händer någonting i mitt liv just nu. men har faktiskt funderat på att skaffa en trots att jag alltid varit skeptisk mot bloggar. men nu när man inte går i skolan och knappt träffar samma människor längre är det faktiskt kul att läsa vad alla har för sig =)

2008-10-30 @ 11:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0