5 steg framåt...


Ikväll har Nellie gått fem-sex steg helt själv, från att ha stått själv en stund. Vår duktiga tjej! : ) Nu börjar det alltså, det där med att jaga. hihi
Trodde inte att det skulle komma såå snart, hon är ju inte mer än nio och en halv månad gammal.



I lördags hade jag och Maja en såååå rolig kväll tillsammans! Statt var helt okej men inget slår en förfest i en husvagn, haha. Snacka om otippat : ) Men som Maja sa så måste det återupplevas.

Samma dag lite tidigare spelade min käre bror Nicklas badminton och slet av ena hälsenan, aj aj aj : ( Jag som är så blödig fällde såklart en eller två tårar under kvällen i dimman, för hans skull.  Det där med när någon när eller kär gör sig illa eller drabbas av någon sjukdom... Det är nog det värsta :-/



Nu verkar det som att det är min tur att få ögonfluss, ena ögat är blodrött men gör som tur är inte ont än. Peppar peppar.. Skönt pumppass ikväll, det brände ordentligt i varenda muskel i kroppen.

Sängen nu, orkar snart inte hålla ögonen öppna. Hmm, inte alls likt mig.

Kram & Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Åå vad roligt, tänk att hon blivit så stor redan, tyckte nyss ni fick henne. Nu börjas det verkligen, så kul när de börjar gå. Fast ni kommer sakna bebistiden snart igen, för de blir ju så stora när de går:)

Hoppas allt är bra med er!!

2009-02-11 @ 13:42:00
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0