Nostalgi

Jag och skruttan gav oss ut på en långpromenad på fm idag, skönt för henne att få sova i friska luften.
Jag fick rensa hjärnan på tankar och efter promenaden kändes det lite bättre.

Träningsfri dag idag, ganska skönt.. Det blev mat hos Jonnys föräldrar istället. Det är som en uppdukad buffé varje gång vi kommer dit, minst två eller tre olika rätter. Paltkoman är oundviklig : ) 

På lördag slår jag klackarna i taket igen, den här gången med min kära vän Maja. Det är hennes premiär och det är verkligen på tiden. Jag ska supa dig under bordet gumman ; ) Nerrå, jag får inte glida föör långt in i dimman 
- ska på lunch hos mamma och pappa på söndag. Lunchsällskapet består även av "extrasyster" Sofie och hennes karl samt lille knodden i magen. Nellie ska få en kusin till, kusin nr 6. I mitten av april är Milton beräknad att anlända till världen, det betyder att Sofie nu måste vara i vecka 30.

Min mage vecka 30...

  Saknar den faktiskt lite : )


Nu blir det bingen. Ciao



Kommentarer
Postat av: Maja

hahaha.. jadu. Lär ju bli som allra första fyllan =) är över 1 år sen man drack lixom!! Vilken fiin gravid mage du hade :) //kraam

2009-02-04 @ 23:22:13
Postat av: madeleine

va kul att ni ska dricka:-) man kan lätt blir för full har jag märkt;-) vi kan varje dag nästa vecka. när passar det er? kram

2009-02-05 @ 08:15:34
URL: http://madeleine1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0